ترجمه آهنگ 1:31 جی بی-یونگجه

جستجو در فنکافه Got7:

×

تبليغات

نويسنده : negin بازديد :3180
ترجمه آهنگ 1:31 جی بی-یونگجه

تاريخ ارسال:جمعه 19 شهريور 1395 ساعت:
ترجمه آهنگ 1:31 جی بی-یونگجه

 

ترجمه آهنگ 1:31 جی بی-یونگجه

این ترانه ساخته و نوشته ی جی بی و یونگجه هستش و در تور کنسرتهای fly به عنوان اجرای ویژه ی زیرگروهها اجرا شد. 

ساخت این ترانه و شروع نوشتنش در ژاپن ساعت 1:31 نیمه شب به ذهن جی بی رسیده برای همین اسم ترانه 1:31am هستش

 

-------------------------------------------

 

توضیحات ترجمه و زیر نویس : 

 

نازنین و فاطمه دوتا از همراههای همیشگی سایت زحمت ساب و ترجمه ی این آهنگ فوق العاده زیبارو کشیدن. 

+ دوست عزیزمون مانلی هم ترجمه ی زیبایی از این ترانه برامون فرستادن

چون هردوی این عزیزان زحمت کشیدن من دلم نمیاد که واسه یکیشون رو بزارم و اون یکی رو رد کنم.کار هردو گروه فوق العاده خوب بوده. دستتون درد نکنه بچه ها  ♥

 

دانلود ویدیو اجرای 1:31  جی بی و یونگجه ترجمه نازنین - فاطمه

 

720

480

 

زیرنویس فارسی

 

 

دانلود اجرای 1:31 با زیرنویس جوین شده فارسی ترجمه مانلی

 

720

480

 

 

اجرای تکی یونگجه (زمانی که جی بی مریض بود و نمیتونست در کنسرتها حضور داشته باشه )

 

720

480

 

-------------------------------------------------------

 

نکته : واقــــعا از اینکه آگاسه ها دوست دارن توی کارهای سایت همکاری کنن و قسمتی از کارها رو به عهده بگیرن خوشحال میشم . این واقعا عالیه که دوست دارید کمک کنید و فقط یک تماشاگر نباشد .

اگر دوست دارید توی ترجمه یا هرچیزی به سایت کمک کنید قبلش اینجا کامنت بزارید یا به ادمینهای کانال اطلاع بدید که یوقت وقتتون رو برای برنامه ای نزارید که قبلا انجام شده و تلاشتون حیف بشه 

 

ممنونم از همراهیتون♥

 

 


بخش نظرات
اين نظر توسط elika در تاريخ 1395/6/23/2 و 2:21 دقيقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

واقعا ممنون از اینکه اجراها رو قرار دادین .. اجرای تکی یونگجه خیلی غمناک بود

اين نظر توسط سامیه در تاريخ 1395/6/20/6 و 13:41 دقيقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

من زبانم افتضاحه....حتی زبان کره ای رو بیشتر از انگلیسی متوجه میشم....
برا همین وقتی برنامه ای رو ترجمه میکنید واقعا ازتون ممنونم
پاسخ: ♥ ♥

اين نظر توسط Roza در تاريخ 1395/6/19/5 و 20:52 دقيقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلام
راستش خیلی دلم میخواد در زمینه ترجمه کمک کنم.انگلیسیم در سطح متوسطه ولی ی دوست دارم که دیپلم زبان داره و قول داده اگه مشکلی داشتم کمکم کنه.فقط این که من یکمی کندم.
حالا نمیدونم میتونم کمکی کنم یا نه.اگه کاری از دستم بربیاد خوشحال میشم
پاسخ: عزیزم ترجمه ها یه چیزیه که نمیشه ساده ازش گذشت.من همیشه کسانی که تازه میخوان کار ترجمه انجام بدن رو ازشون اجازه میگیرم که تا یه مدتی کارشون رو قبل اینکه توی سایت بزارم چک کنم که یوقت اشکالی نداشته باشه.ترجمه کردن یکمی تجربه میخواد الان خیلی ها هستن که توی کارهای سایت مثل زمان بندی کردن زیرنویس ها، ترجمه برنامه، آهنگ و اینجور چیزا داوطلبانه بهمون کمک میکنن.مثلا پیام میدن فلان برنامه رو اگه کسی انجامش نداده من دوست دارم ترجمش کنم. یا برنامه هایی هست که دوست دارن با زیرنویس فارسی ببینن و پیام میدن میگن این برنامه رو ما زیرنویسش رو زمان بندی میکنیم و شما ترجمشو انجام بدین.


براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ارتباط با مدير

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 874
کل نظرات کل نظرات : 1405
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 181

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 1
بازديد ديروز بازديد ديروز : 13
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 0
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 1
آي پي امروز آي پي امروز : 0
آي پي ديروز آي پي ديروز : 4
بازديد هفته بازديد هفته : 1
بازديد ماه بازديد ماه : 1023
بازديد سال بازديد سال : 8653
بازديد کلي بازديد کلي : 164449

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 3.134.81.206
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبادل لينک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فنکافه Got7 و آدرس got7fancafe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سايت در خبرنامه سايت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود